امکان رزرو آنلاین تور در آی سفر ...

شکم گردیمشهد

رستوران پسران کریم مشهد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بی شک یکی از بهترین رستوران های مشهد همین رستوران پسران کریمه که شهرت زیاد و روز افزونی هم داره. این رستوران در سال 1359 توسط مرحوم کریم قاسم زاده حاتمی تاسیس شده.

شعبات رستوران پسران کریم

شعبه ی مرکزی این رستوران که از سال 1376 آغاز به کار کرده و واقع در خیابان فرهاده معمولا خیلی شلوغه و برای سفارش دادن جلوی صندوق صف تشکیل میشه اما نگران نباشید چون با سرعت عمل و مهارت کارکنان این رستوران زمان زیادی منتظر نمی مانید.

2 شعبه ی دیگه از رستوران پسران کریم افتتاح شده که ساختمان نوساز و مجلل تری نسبت به شعبه ی اصلی دارند و مثل شعبه ی اصلی شلوغ نیستند.

چلو ماهیچه رستوران پسران کریم
چلو ماهیچه رستوران پسران کریم
رستوران پسران کریم مشهد

اگر فقط یکبار غذای این رستوران را امتحان کنید حتما به صف آدم هایی که مشتری ثابتش هستند اضافه می شید. چلو ماهیچه ی رستوران پسران کریم خیلی معروفه چون از بهترین گوشت و بالاترین کیفیت در تهیه ی ماهیچه استفاده میشه و تمام مراحل کار خیلی بهداشتی انجام میشه پس نگران این قسمت هم نباشید و با خیال راحت یک چلو ماهیچه ی ممتاز در این رستوران سفارش بدید و از خوردنش لذت ببرید.

به جز چلو ماهیچه ی این رستوران ، غذاهای لذیذ و متنوع زیادی طبخ و سرو می شن که هر کدام از اونها هم با بهترین درجه از کیفیت تهیه می شن. از جمله ی اونها میشه به شیشلیک ، کباب برگ و لقمه و جوجه کباب اشاره کرد.

شیشلیک رستوران پسران کریم
شیشلیک رستوران پسران کریم
رستوران پسران کریم مشهد
رستوران پسران کریم مشهد

پیشنهاد ما

اگر از کسانی که به مشهد سفر کردن بپرسید که بهترین رستوران مشهد کجاست قطعا آدرس رستوران پسران کریم را به شما می دن. این رستوران بهترین ها را به شما ارائه می ده و در این کار اصلا کم نمیذاره. پس اگر عازم مشهد مقدس هستید حتما سری به این رستوران بزنید و یک وعده ناهار را در این جا میل کنید حتی اگه زمان اقامت شما کوتاه باشه.

آدرس و شماره تلفن شعبات رستوران پسران کریم

شعبه مرکزی مشهد ، بلوارسجاد ، خیابان فرهاد ، فرهاد۲۲ ، انتهای کوچه05137685053
شعبه خیام شمالی مشهد ، انتهای خیابان خیام شمالی ، مجتمع مروارید 05137530014
شعبه آلتون مشهد ، خیابان دانشگاه ، برج تجاری آلتون 05138491208
پست های مرتبط
کیشمعرفی هتل ها

هتل شباویز کیش 2 ستاره تاپ

کیشمعرفی هتل ها

هتل پانوراما کیش 5 ستاره

شیرازمعرفی هتل ها

هتل وکیل شیراز 3 ستاره

شیرازمعرفی هتل ها

هتل پرسپولیس شیراز 5 ستاره