امکان رزرو آنلاین تور در آی سفر ...

معرفی ایرلاین ها

شرکت هواپیمایی آوا

زمان مطالعه: 3 دقیقه
امتیاز دهید

شرکت هواپیمایی آوا یکی از چندین ایرلاین در حال فعالیت در ایران است. در مورد تاریخچه اوا ایر باید بگوییم که این شرکت هوایی در اواخر سال 1402 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف مسئولین این مجموعه ارائه بهترین خدمات و همینطور گسترش ناوگان هوایی کشور است. حتما شما هم اولین بار است که نام این شرکت هواپیمایی را می‌شنوید یا اینکه نام آن را حین رزرو تور کیش و سایر مقاصد پر رفت و آمد کشور مشاهده می‌کنید.

از زمان شروع فعالیت این چند عدد بوئینگ اوا ایر مسافران شاهد کمترین میزان تاخیر در تایم پروازهای این مجموعه بوده‌اند. در واقع احترام به وقت مسافران و ارائه خدمات در زمان اعلام شده به آن‌ها یکی از تعهداتی است که شرکت هواپیمایی آوا به آن پایبندی زیادی دارد. پرواز به موقع یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که در مساعد و مثبت شدن نظر مسافر به یک ایرلاین نقش عمده ایفا می‌کند. سایر مواردی که در این زمینه مهمند شامل کیفیت خدمات حین پرواز و قوانین کنسلی معقولانه‌ای است که شرکت‌ها در نظر می‌گیرند. همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌کنید، لوگویی که بر روی دم هواپیماها حک شده، با طیفی از رنگ قرمز طراحی شده و به شکل یک قلب است. همچنین مجموعه آوا ایر با شعار حمایت از محیط زیست برند خود را به همگان معرفی می‌کند.

معرفی ناوگان آوا ایر

در معرفی ناوگان آوا ایر پیش از هر چیز باید بگوییم که این شرکت در انتخاب و خرید هواپیماهای خود با وسواس زیادی عمل کرده است. اگرچه این خط هوایی هم اکنون فقط 5 فروند هواپیما در اختیار دارد، ولی به تدریج و با کسب تجربه در این زمینه ناوگان خود را مجهزتر خواهد کرد. هواپیماهای شرکت هواپیمایی آوا شامل بوئینگ 737-500 و بوئینگ 737-300 و همینطور یک فروند ایرباس 310 است که از ایمن‌ترین و پراستفاده‌ترین هواپیماهای موجود در جهان هستند. فرسوده نبودن ناوگان هوایی در جلب رضایت مسافران تاثیر عمده دارد.

هواپیماها باید در بهترین حالت خود باشند. یعنی نه چندان تازه کار که مسافران از ایمنی آن‌ها آشفته خاطر شوند و نه چندان فرسوده. بوئینگ‌هایی که این شرکت در مالکیت دارد، در اواسط دهه 90 میلادی ساخته شده‌اند و از نظر سنی در وضعیت متعادلی که بیان کردیم قرار دارند. در حال حاضر بلیط‌هایی که شرکت هواپیمایی آوا ایر در اختیار مسافرین خود قرار می‌دهد تنها در کلاس پروازی اکونومی هستند و فعلا کلاس پروازی بیزنس ندارند. هر یک از مسافران می‌توانند تا 20 کیلوگرم بار با خود داشته باشند. میزان مجاز بار دستی که با خود به داخل هواپیما می‌برید هم نهایتا 5 کیلوگرم است.

ناوگان هوایی آوا ایر

مقاصد پروازی ایرلاین آوا

مقاصد پروازی ایرلاین آوا فعلا شامل چند مسیر پر رفت و آمد داخلی است. معمولا ایرلاین‌ها کار خود را به همین نحو آغاز می‌کنند. و در آینده با توسعه ناوگان خود، بر تعداد مقاصد پروازی داخلی می‌افزایند. اگر شرایط مساعد باشد، خطوط خارجی را نیز فعال می کنند. پروازهای خارجی نیز ابتدا با سفر به کشورهای همسایه و مقاصد نزدیک شروع می‌شود. در ادامه به مقاصد اروپایی، آفریقایی، استرالیا و آسیای دور می‌رسد. هم اکنون آوا ایر به جزایر محبوب ایران یعنی کیش و قشم و همینطور شهرهای بزرگی همچون تهران، مشهد، اهواز و کرمانشاه پرواز دارد. برای رزرو و اطلاع از برنامه تور کیش از تهران و سایر شهرهای نام برده با پروازهای آوا ایر با همکاران ما در مجموعه آی سفر در تماس باشید. این کارشناسان با ارائه پیشنهادات به‌صرفه شما را در تهیه بهترین تورهای تفریحی راهنمایی می‌کنند.

پروازهای آوا ایر از کدام ترمینال است

اگر بلیط شرکت هواپیمایی آوا را تهیه کردید و پرواز شما از مبدا تهران است، باید به سمت ترمینال دو فرودگاه مهرآباد حرکت کنید. همانطور که می‌دانید مهرآباد فرودگاهی وسیع با 6 ترمینال است. ناوگان هر ایرلاین و پروازهای داخلی یا خارجی وروردی و خروجی آن در یکی از پایانه‌های آن انجام می‌شود. پایانه شماره 2 ترمینال آوا ایر در مهرآباد است. پروازهای ورودی شرکت هواپیمایی معراج نیز در باند نزدیک به همین ترمینال به زمین می‌نشینند. شما می‌توانید با استفاده از مترو خط 4 و ایستگاهی به نام “فرودگاه مهرآباد پایانه 1 و 2” خود را به این ترمینال رسانده و به این ترتیب هزینه‌ای برای پارکینگ یا تاکسی اینترنتی نپردازید. خروجی مترو درست رو به روی سالن ورود ترمینال دو قرار گرفته و پیاده روی زیادی نیاز ندارد. ترمینال دو فرودگاه مهرآباد در خیابان معراج واقع شده است.