امکان رزرو آنلاین تور در آی سفر ...

تفریحات و سرگرمیکیش

مجموعه پارس سافاری کیش

زمان مطالعه: 5 دقیقه

سافاری و لذت آفرود سواری

مجموعه پارس سافاری کیش، اولین مجموعه ی سافاری در ایران است. این مجموعه ی تفریحی در سال 1392 تاسیس شد و احداث آن، روح تازه ای به گردشگری کیش بخشید. زیرا سافاری تفریحی بود که افراد برای تجربه کردنش، باید به کشورهای دیگری نظیر امارات سفر می کردند. بنابراین تاسیس سافاری کیش، رونق بسیاری به صنعت گردشگری ایران داد.

وجود تفریحی به نام سافاری و لذت حاصل از تجربه ی آن را مدیون طبیعت هستیم. بدون وجود تپه های شنی و مناطق کویری، عملا سافاری معنایی ندارد. البته خود لغت سافاری، معنای کمی دورتری از مفهوم امروزی اش دارد. سافاری به معنای گشت در طبیعت با وسایل نقلیه متفاوت از جمله ماشین و موتور و حتی چهارپایان می باشد. که این سفر به منظور تهیه ی عکس و فیلم از حیات وحش طبیعت صورت می گیرد. امروزه، ما سافاری را با آفرود سواری اش می شناسیم. تفریحی پرهیجان که علاقه مندان بسیاری هم دارد.

آفرود سواری با لندکروز در سافاری کیش
آفرود سواری با لندکروز

قطعا یکی از تفریحاتی که با سفر به جزیره ی کیش به سراغش خواهید رفت، همین آفرود سواری است. تفریحی پرهیجان که به صورت گروهی می توانید انجام دهید. امتحان کردن آن را هم با خانواده و هم با دوستان، به شما پیشنهاد می کنیم.

علاوه بر درنوردیدن تپه های شنی با لندکروز و لذت خاک به پا کردن، تفریحات دیگری هم در مجموعه پارس سافاری کیش وجود دارد. در ادامه ی این قاله به معرفی این تفریحات جذاب می پردازیم:

پیست های سواری

باگی خودرویی 2 نفره و امن با سقف توری است. با حرکت در جاده های ناهموار، یک تجربه ی خاص از رانندگی در صحرا را برای شما رقم می زند. مجموعه سافاری کیش، یک پیست کارتینگ 600 متری هم برای کارتینگ بازان دارد.

باگی دو نفره در سافاری کیش
باگی دو نفره

موتورسواری

شاید جذاب ترین بخش سافاری بعد از آفرود با لندکروز، همین موتورسواری در صحرا باشد. تفریحی که اگر به صورت گروهی انجام دهید، بسیار بیشتر لذت بخش خواهد شد. انواع موتوری که می توانید سوار شوید، موتور دریفت یا سه چرخه و موتور چهارچرخ می باشد. اگر عاشق سرعت هستید، موتور دریفت را امتحان کنید و از سرعت بی نهایتش لذت ببرید. موتورهای چهارچرخ یا ATV، اتوماتیک هستند. توسط این موتورها می توانید از تپه های شنی مرتفع پرش کنید و لحظاتی را به پرواز در آیید. لازم به ذکر است که این تفریح سنی هم برای آقایان و هم خانم ها ارائه می شود.

موتور چهارچرخ سافاری کیش

پینت بال و زورب بال

احتمالا همگی شما با ورزش پینت بال آشنا هستید و یا امتحانش کردید. پینت بال یک تفریح مهیج و گروهی است. در این بازی 2 گروه در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و با تفنگ هایی که که حاوی گلوله های ژلاتینی رنگی است، از خود دفاع می کنند. اگر این گلوله ها به شما اثابت کند، می ترکد و رنگی می شوید.

در زورب بال یا بیگ بال، شما درون یک توپ بزرگ قرار می گیرید و از تپه های شنی قل می خورید و پایین می آیید. این بازی هم می تواند بسیار شادی آور و پر از لذت باشد.

فوتبال حبابی

فوتبال حبابی آن قدر ها که تصور می کنید آسان نیست. چون تقریبا تمام بدنتان به جز پاها درون حباب بزرگ پلاستیکی قرار می گیرد. می توانید تصور کنید که تا چه اندازه حرکت با این وضع سخت خواهد بود. فوتبال حبابی معمولا در تیم های 2 تا 10 نفره و بر روی شن های گرم صحرا انجام می شود.

بانجی ترامبولین

یک وسیله ی تمرین ژیمناستیک است. بانجی ترامبولین، یک نوع تفریح شاد و محبوب کودکان و نوجوانان می باشد. به زبان عامیانه به تشک پرش در جا معروف است.

شترسواری

اسم بیایان و صحرا خود به خود، حرکت آرام و به دنبال هم یک کاروان شتر را در ذهن تداعی می کند. دقیقا به همین دلیل است که در سافاری کیش ، امکان شتر سواری و عکاسی با آن ها فراهم شده. اگر علاقه به شترسواری داشته باشید، این حیوانن های آرام و سر به زیر و نجیب، شما را در مسیری 150 متری همراهی می کنند.

شترسواری در سافاری کیش

تفریحات آدرنالین ساز

بانجی شوتینگ یک ورزش پر استرس و پرهیجان است. ورزشی به خصوص که با تجهیزات مخصوصی از روی زمین به وسیله دو کش بانجی، به دو دکل بزرگ با ارتفاع حدود ۱۵ متری در فاصله ۲۰متری با هم وصل می شود. به وسیله موتور در زاویه افقی کشیده و در نقطه مشخص رها می گردد. طول پرتاب با حساب رفت و برگشت، حدود ۳۰ متر است.

بانجی شوتینگ
بانجی شوتینگ

تونل وحشت سافاری، تونلی تنگ و تاریک با پیچ و خم های زیاد است. طراحی این تونل به شکل هرم و برگرفته از اهرام مصر می باشد. به همین دلیل آن را، هرم مومیایی کیش هم عنوان می کنند. تونل های وحشت، همیشه طرفداران خاص خود را دارد. کسانی که به دنبال تجربه ی هیجان و ترسی لذت بخش هستند، بهتر است حتما این آیتم مجموعه پارس سافاری کیش را امتحان کنند.

تفریحات نیمه آبی

در فیش اسپا (دکتر ماهی) گونه ای از ماهي های گاراروفا، به ترمیم پوست شما می پردازند. این ماهی های ریز، با مکیدن بافت هاي مرده و ترشح نوعی آنزيم ، عمل ترمیم را انجام می دهند.

استوانه ی جادویی مجموعه سافاری کیش

استوانه جادویی، استوانه ای حبابي است که داخل استخر آب وجود دارد. باید سعی کنید تعادل خود را روی این استوانه حفظ کنید وگرنه درون آب می افتید.

عینک واقعیت مجازی

عينک هدست واقعيت مجازی (Virtual Reality)، به اختصار VR گفته می شود. تلاش بشر برای برداشتن مرزهای بین فضای واقعی و مجازی، با استفاده از این عینک، به ثمر رسید.با تماشای فیلم های سه بعدی، شخص بیننده، احساس می کند در فضای فیلم حضور دارد. این عینک سبب می شود، بیننده همراه با صحنه های فیلم واکنش مناسب نشان دهد.