امکان رزرو آنلاین تور در آی سفر ...

کیشمعرفی هتل ها

هتل بین المللی کیش 5 ستاره

زمان مطالعه: 6 دقیقه
4.2/5 - (16 امتیاز)

هتل بین المللی کیش در سال 1396 و در یکی از بهترین منطقه‌های جزیره تاسیس شد. این هتل مجلل توسط بهترین معماران و مهندسان، طراحی و ساخته شد و به بهره‌برداری رسید. خصوصیات ویژه در معماری و انتخاب مبلمان و وسایل باعث شده که هتل کیش مانن هتل مارینا پارک به یکی از زیباترین هتل‌های جزیره بدل شود و هر گردشگری آرزوی اقامت در این هتل 5 ستاره را داشته باشد. هتل 5 ستاره بین المللی کیش طوری طراحی شده است که شما بتوانید تقریبا از هر پنجره‌ای چشم انداز زیبای دریا را تماشا کنید. چه از داخل اتاق های روبه دریا، چه از راهروهای طبقات هتل و یا حتی از لابی! هر چه اتاقتان در طبقات بالاتر هتل باشد، نمای بهتری از ساحل و دریا پیش رویتان خواهید داشت. یکی از عناصری که سفر را به یاد ماندنی می‌کند، محل اقامت شماست. مخصوصا اگر پای مقصدی ساحلی در میان باشد. جزیره کیش نقطه‌ای از کشور است که مسافران برای داشتن لحظاتی آرامش‌بخش و به دور از دغدغه‌های شهر به آن سفر می‌کنند. هتل بین المللی جزیره کیش اقامتگاه مناسبی است که می‌تواند این انتظار مسافران را برآورده کند.

امکانات هتل بین المللی کیش

امکانات هتل بین المللی کیش در حدی است که اقامتی بدون آزردگی خاطر را تجربه می‌کنید. هر آنچه برای سفر نیاز دارید از قبل در این هتل تدارک دیده شده است. همانطور که از اسم هتل پیداست، امکانات و خدمات آن در سطح بین المللی است و با هتل‌های به نامی مانند هتل داریوش کیش رقابت می‌کند. این هتل برای شما استخر، سونا و جکوزی بسیار هیجان انگیزی ترتیب داده است. استخر هتل بین المللی کیش مجلل مکان بسیار مناسبی برای تفریحات شما خواهد بود. می‌توانید در فضای استخر از استراحت کردن در مقابل شیشه‌های بلند و چشم انداز زیبای جزیره لذت ببرید. استفاده از استخر برای مسافران مقیم هتل رایگان است. از دیگر امکانات شایان توجه هتل بین المللی می‌توانیم به صبحانه متنوع آن اشاره کنیم. منو صبحانه هتل بین المللی کیش شامل انواع آبمیوه و نوشیدنی گرم، پنیر، ژامبون، نیمرو و املت، عسل و مربا و دیگر آیتم‌های رایج است.

امکانات اتاقامکانات هتل
یخچالترانسفر فرودگاهی رایگان (ترانسفر برگشت با هزینه)
تلویزیون(IPTV)اینترنت رایگان در لابی
مبلمانکافی شاپ و رستوران
تلفننمازخانه
حمامفضای سبز
کمد لباسپارکینگ رایگان(15 خودرو)
آباژورکرایه اتومبیل
چای سازتاکسی سرویس
روم سرویسلاندری
اینترنتآتلیه عکاسی
مینی بار با هزینهاستخر ، سونا و جکوزی
صندوق اماناتخدمات اسپا و ماساژ
صبحانه بوفهخدمات معلولین
سیستم اطفاء حریق
سیستم تهویه
سیستم سرمایشی و گرمایشی
استخر،سونا و جکوزی هتل کیش
استخر،سونا و جکوزی

معرفی و عکس اتاق های هتل بین المللی کیش

هتل کیش در 13 طبقه، حدود 350 واحد اتاق و سوئیت را تعبیه کرده است. واحدهای اقامتی هتل کیش شامل اتاق 1 تخته، 2 تخته دبل و توئین و 3 تخته و سوئیت 4 نفره هستند. لازم به ذکر است که برای هر نوع اتاق در این هتل، هم نمای جزیره و هم نمای دریا وجود دارد که بر حسب سلیقه قادر به انتخابشان هستید. اتاق‌های 1 تخته پنجره ندارند. با این تعداد واحد اقامتی، این هتل می‌تواند از تعداد زیادی مسافر تور کیش پذیرایی به عمل آورد. وسعت این هتل نیز یکی از ویژگی‌های خاص آن محسوب می‌شود چرا که کمتر هتلی در کیش، ظرفیت پذیرش همزمان این تعداد مسافر را دارد. محیط اتاق‌ها برای همه انواع سفرهای دوستانه، کاری و خانوادگی مناسب به نظر می‌رسد. داخل اتاق‌ها گاوصندوق، چای ساز و انواع لوازم بهداشتی که ممکن است به آن‌ها نیاز پیدا کنید وجود دارند. امکان استفاده از اینترنت رایگان در حجم مشخص نیز برای مسافران فراهم است.

رزرو هتل بين المللي كيش

رزرو هتل بين المللي كيش به صورت تور بسیار راحت‎تر است. مخصوصا در اوقات پیک سفر که پیدا کردن واحد اقامتی سخت‎تر هم می‎شود. آژانس های هواپیمایی با تنظیم برنامه یک تور کیش از تهران یا هر شهر دیگری که در آن اقامت دارید مطابق درخواست شما، کار رزرو بلیط هواپیما و هتل را برایتان انجام می‎دهند. در این تورها تلاش می‌شود تا همه موارد در جهت رفاه حال مسافر برنامه‎ریزی شود. اما اگر خودتان به صورت جدا بخواهید هتل بین المللی را رزرو کنید، احتمالا با نبود جا و یا نبود اتاق مناسبتان رو به رو می‌شوید. گاهی هم ممکن است برای رزرو تور خود دیر اقدام کرده باشید و ظرفیت هتل از مدت‌ها قبل تکمیل شده باشد. در این حالت کارشناسان آی سفر با ارائه پیشنهادات جایگزین شما را در امر رزرو هتل راهنمایی می‌‍کنند.

لابی هتل بین المللی کیش
لابی

هتل بین المللی کیش نظرات مردم

نظرات مردم درباره هتل بین المللی حاکی از آن است که این مجموعه در حد انتظار اقامت‌کنندگان خود، خدمات نسبتا خوبی ارائه می‌کند. مسافران پیشین از میزان نظافت و تمیزی محیط و همینطور اتاق‌ها رضایت کامل داشتند. بخش خانه‌داری و همینطور کارکنان لابی هتل به صورت حرفه‌ای کار خود را انجام می‌دهند. اخلاق خوب و برخورد خوش با مسافران از اولین نکته‌های یک پذیرایی و مهمانداری خوب است که در این زمینه نیز پرسنل هتل بین المللی و هتل آریا باستان کیش امتیاز مناسبی می‌گیرند. همانطور که از نظرات مردم پیداست، کیفیت صبحانه و غذای هتل توانسته رضایتشان را جلب کند. البته شرایط در زمان کامل بودن ظرفیت هتل کمی فرق می‌کند. طبیعتا به دلیل حجم بالای مسافر در اوقات پیک سال، ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید که این موارد نیز باید تا حد امکان برطرف شوند. فضای وسیع و زیبای هتل نیز از دیگر ویژگی‌های مورد توجه مقیمان این مجموعه می‌باشد.

راهرو طبقات هتل بین المللی کیش
راهرو طبقات

فاصله هتل بین المللی تا دریا و مراکز خرید

فاصله هتل بین المللی کیش تا دریا بسیار کم است و به نوعی می‌شود گفت که در بهترین نقطه نوار توریستی جزیره کیش واقع شده است. فاصله آن تا میدان‌های امیرکبیر و پردیس که مهم‌ترین مناطق گردشگری جزیره هستند با ماشین کمتر از 5 دقیقه است. مراکز خرید مهمی در نزدیکی این دو میدان واقع شده‌اند. هتل فوق دسترسی بسیار آسان و سریع به اسکله بزرگ تفریحی کیش داشته و تنها 15 دقیقه پیاده‌روی برای رسیدن به اسکله و تماشای آب‌های نیلگون دریای جنوب لازم است. این فاصله با ماشین به 4 دقیقه کاهش پیدا می‌کند. با این حساب هر زمان که دلتان هوای دریا یا قدم‌زدن روی اسکله کرد، به راحتی می‌توانید خود را به آنجا برسانید. اطراف هتل مراکز تجاری زیادی وجود دارند که مناسب مسافران پاساژ گرد و اهل خرید است. بازار پردیس 1 و 2، مرکز خرید پانیذ و مرکز تجاری بازار مریم از جمله این پاساژها هستند.

اماکنفاصله با ماشینپیاده روی
ساحل و مرکز خرید مرجان 10 دقیقه51 دقیقه
مراکز خرید پردیس 1 و 2 5 دقیقه 21 دقیقه
مرکز تجاری 5 دقیقه 11 دقیقه
بازار مریم (1)5 دقیقه 10 دقیقه
مرکز خرید مروارید 4 دقیقه 14 دقیقه
شهر زیر زمینی کاریز 12 دقیقه
تم پارک آبی اوشن 11 دقیقه
پلاژ بانوان 6 دقیقه 26 دقیقه
پلاژ آقایان 6 دقیقه 22 دقیقه
کارتینگ کیش دقیقه 18 دقیقه

موقعیت مکانی هتل بین المللی کیش

موقعیت مکانی هتل بین المللی کیش در جزیره اولین مزیت آن محسوب می‌شود. این هتل در تقاطع بلوار دریا و بلوار سنایی قرار گرفته است. اگر چند دقیقه در بلوار دریا قدم بزنید، ساحل و دریای جنوب را پیش چشمان خود خواهید دید. پس اگر فقط به قصد شنا در پلاژ آقایان و بانوان دریا یا قدم زدن در ساحل و تفریحات آبی به این جزیره سفر کردید، اقامت در هتل بین المللی را توصیه می‌کنیم. اقامت در منطقه توریستی از نظر اقتصادی هم برای مسافر به صرفه‌تر است. چرا که تقریبا هزینه‌های تاکسی و رفت و آمد را به صفر می‌رساند. به خصوص اگر در زمانی به جزیره سفر کنید که آب و هوا مطبوع باشد، قدم زدن در خیابان‌های وسیع و پر نخل جزیره لذت بخش‌تر می‌شود.

پست های مرتبط
دانستنی های سفر

سفر در زمان حال

کیشمعرفی هتل ها

هتل آبادگران کیش 3 ستاره

تفریحات و سرگرمیکیش

پیست کارتینگ کیش

کیشمعرفی هتل ها

هتل ستاره کیش 2 ستاره

ارزش خواندن دارد...
هتل داریوش کیش 5 ستاره