امکان رزرو آنلاین تور در آی سفر ...

تفریحات و سرگرمیکیش

اسکله تفریحی بزرگ کیش

اسکله تفریحی کیش
زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسکله ی تفریحی کیش ، در سال 1385 ساخته شده و تا کنون یکی از پررونق ترین مکان های جزیره کیش شده است. گردشگرانی که شب ها بعد از گشت و گذار در جزیره و مراکز خرید برای استراحت و پیاده روی و لذت بردن از فضای زیبای ساحل و دریا به این مکان آمده اند، در جای جای اسکله دیده می شوند. اسکله ی تفریحی کیش فضای پرشوری دارد و بخش مهمی از خاطرات به یادماندنی سفر شما را تشکیل خواهد داد.

اسکله تفریحی کیش
اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی و امکانات و تفریحات آن

تقریبا هیچ مسافری نیست که به کیش سفر کند و در طول این اسکله ی زیبا قدم نزند. ۴۳۷ متر طول دارد و در بهترین منطقه ی کیش ساخته شده است که به مراکز دیگر نیز دسترسی دارد. دارای انواع تفریحات شامل جت اسکی ، انواع قایق ها ، امکانات غواصی و قایق های شیشه ای است که در آنها می توان کف دریا و زندگی ماهیان و دیگر آبزیان را مشاهده کرد. مکان مناسبی برای پیاده روی و لذت بردن از دریای پاک جنوب می باشد.

اسکله ی بزرگ تفریحی کیش با عرشه ای چوبی حدود 400 متر در آب های خلیج فارس پیش رفته تا فضایی را برای گردش و تفریح برای گردشگران جزیره ی کیش فراهم کند. ساخت اسکله جزیره کیش به روش شمع فلزی بوده و ساخت عرشه چوبی با چهار فضای اقماری انجام شده است.
در این اسکله انواع تفریحات آبی وجود دارد که شامل قایق و جت اسکی و امکانات غواصی و..می شود.

رستوران ها و کافه هایی نیز در اطراف اسکله قرار دارند. از روی اسکله می توانید آبزیان درشت و ریز دریا را ببنید. پرندگان دریایی نیز در اطراف اسکله قابل مشاهده هستند. یکی از کارهای لذت بخش در این اسکله، غذا دادن به همین پرندگان دریایی است.
هتل های مارینا پارک، شایگان و داریوش به این اسکله بسیار نزدیک هستند.

پیشنهاد آی سفر

به شما پیشنهاد می کنیم اسکله ی تفریحی اولین جایی باشد که بعد از تحویل گرفتن اتاق هتل از آن دیدن می کنید. خبر خوب این است که یکی از ایستگاه‌های پیست دوچرخه‌ سواری کیش در اینجا واقع شده. کسانی که قصد دارند دوچرخه سواری خود را از قسمت شرق به غرب جزیره شروع کنند ، این مکان بهترین جا برای کرایه کردن دوچرخه است.

اسکله تفریحی کیش
اسکله تفریحی کیش

اطلاعات اسکله بزرگ کیش

هزینه ورودیرایگان
زمان بازدیدهمه روزه و در همه ساعات شبانه روز
آدرسجزیره ی کیش- انتهای بلوار دریا
پست های مرتبط
دانستنی های سفر

سفر در زمان حال

کیشمعرفی هتل ها

هتل آبادگران کیش 3 ستاره

تفریحات و سرگرمیکیش

پیست کارتینگ کیش

تفریحات و سرگرمیکیش

پلاژ آقایان کیش

ارزش خواندن دارد...
پارک دلفین های کیش