امکان رزرو آنلاین تور در آی سفر ...

تفریحات و سرگرمیکیش

پارک دلفین های کیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دلفیناریوم جزیره کیش

پارک دلفین های کیش از بهترین دلفیناریوم های دنیاست که در آن پستاندارانی از جمله شیر دریایی،دلفین،پنگوئن و گربه ی دریایی هنرنمایی می کنند. این دلفیناریوم که اولین دلفیناریوم ایران است در جنوب شرقی جزیره واقع شده است.

در پارک دلفین ها فقط به تماشای هنرنمایی پستانداران دریایی نمی نشینید بلکه بازدید از باغ پرندگان ، درختان زیبا و خاص مجموعه ، تماشای خزندگان و کروکودیل ها و هم چنین رستوران ها و کافی شاپ های موجود در آن ، از خدمات دیگر این دلفیناریوم بزرگ و مدرن و مجهز است که می تواند یک روز از سفر شما را پر کرده و تجربه های جدیدی برایتان رقم بزند.

دلفیناریوم کیش
دلفیناریوم کیش

فضای سبز مجموعه

فضای سبز پارک دلفین ها شامل 100 گونه ی گیاهی و درخت از جمله اکالیپتوس و انواع کاکتوس می باشد.در واقع درختان و گیاهانی که در هرجایی نمی توان آنها را یافت ، در این مجموعه قابل تماشا هستند.قطارهای مخصوصی شما را به نقاط مختلف دلفیناریوم کیش می رسانند.

باغ پرندگان

در باغ پرندگان بیش از ۵۷ گونه پرنده نگهداری می شوند که از اقصی نقاط جهان گردآوری شده اند از جمله شترمرغ ، طاووس ،انواع لک لک،طوطی و…

این پارک از جاذبه های گردشگری بسیار زیبای کیش می باشد که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

باغ پرندگان مجموعه دلفیناریوم کیش
باغ پرندگان مجموعه دلفیناریوم کیش

پیشنهاد آی سفر

دلفیناریوم کیش خدمات تفریحی زیادی را به شما مسافران تور کیش ارائه می دهد و به همین دلیل هزینه ی ورودی آن کمی بالاست. اما اگر تعداد همراهانتان زیاد نیست و علاقه ی زیادی به انواع گونه های حیوانات و گیاهان دارید ، حتما از این جاذبه ی تفریحی زیبای کیش دیدن کنید.

اطلاعات مجموعه دلفیناریوم کیش

زمان بازدیدهمه روزه از ساعت 15:30 الی 20
هزینه ورودینفری 128 هزارتومان
آدرسکیش- پارک دلفین ها
پست های مرتبط
کیشمعرفی هتل ها

هتل آبادگران کیش 3 ستاره

تفریحات و سرگرمیکیش

پیست کارتینگ کیش

کیشمعرفی هتل ها

هتل ستاره کیش 2 ستاره

کیشمعرفی هتل ها

هتل آرامیس پلاس کیش 5 ستاره

ارزش خواندن دارد...
کشتی یونانی کیش