امکان رزرو آنلاین تور در آی سفر ...

تفریحات و سرگرمیکیش

پلاژ و کلوب تفریحی بانوان کیش

پلاژ بانوان کیش
زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلاژ ساحلی بانوان در جزیره کیش

پلاژ بانوان کیش ، در فضایی با زیربنای ۱۴ هکتار احداث شده است. اطراف پلاژ را ساختمانی نیم دایره ای فراگرفته و در آن انواع امکانات جانبی برای بانوان فراهم شده است. آب های گرم خلیج فارس بسیار شفاف و زلال می باشد، بنابراین بانوان عزیز از شنا کردن در این پلاژ بکر و تمیز غافل نشوید. این پلاژ در انتهای خیابان سنایی قرار دارد.

پلاژ و کلوب بانوان به دلیل دسترسی خوب و نزدیکی به بعضی از هتل های کیش، طرفداران زیادی دارد و مورد استقبال قرار گرفته. ساحل تمیز،بکر و نقره فام آن، به دلیل استفاده ی محدود از آن (بانوان) در کنار امکانات رفاهی و تفریحی ، مکانی بسیار مناسب برای تفریح بانوان گردشگر فراهم آورده است. آب های گرم خلیج فارس حتی در فصل سرما هم شما را برای یک آب تنی وسوسه می کنند.


پلاژ بانوان کیش


امکانات تفریحی و ورزشی پلاژ بانوان

پلاژ بانوان هر آنچه شما برای لذت بردن از یک ساحل و دریا نیاز دارید، در خود دارد. از ویژگی های بسیار محبوب خانم ها در این پلاژ ، صندلی های مخصوص آفتاب گرفتن است. چه چیزی بهتر از اینکه با نور درخشان خورشید، برنزه شوید. یکی از امکانات ورزشی در این مجموعه، وجود زمین والیبال ساحلی است. خانم های علاقه مند به ورزش، حتما با دیدن این زمین استاندارد در پلاژ هوس یک مسابقه ی والیبال به دلشان خواهد افتاد.


نجات غریقان آموزش دیده و حرفه ای، برای امنیت هرچه بیشتر شناگران حاضر هستند.
می توانید اشیا قیمتی و گوشی همراه و پول نقدی را که همراه دارید ، به صندوق های امانات این مجموعه تحویل دهید و از این بابت آرامش خاطر داشته باشید. همراه داشتن موبایلی که دوربین عکس برداری دارد در این پلاژ ممنوع می باشد.

سایر امکانات پلاژ بانوان کیش

  • حمام
  • بوفه
  • اجاره تیوب
  • رختکن
  • پارکینگ
  • سالن بدنسازی
  • فروشگاه (لوازم مورد نیاز شنا و انواع روغن ها و لوسیون ها)
  • رستوران
  • سالن آرایش
  • کمد لباس اختصاصی

پیشنهاد آی سفر

یکی از انگیزه های سفر شما به جزیره ی کیش به احتمال زیاد ، استفاده از ساحل و پلاژها و شنا در آب های گرم و پاک خلیج فارس بوده است. این پلاژ که اختصاصی برای بانوان طراحی شده ، مکان مناسبی برای تفریح شما خواهد بود. لازم به ذکر است که پلاژ آقایان و بانوان فاصله ی اندکی باهم دارند. بنابراین می توانید به صورت خانوادگی برنامه ریزی کرده و یک روز از سفر خود را به تفریح و استراحت در این پلاژها اختصاص دهید.

پلاژ بانوان کیش
پلاژ بانوان کیش
هزینه ورودی50 هزارتومان
زمان استفاده 9 صبح الی 18
آدرسجزیره کیش- خیابان سنایی- انتهای خیابان آریان
فاصله تا پلاژ آقایانحدود 10 دقیقه با ماشین
پست های مرتبط
کیشمعرفی هتل ها

هتل آبادگران کیش 3 ستاره

تفریحات و سرگرمیکیش

پیست کارتینگ کیش

تفریحات و سرگرمیکیش

پلاژ آقایان کیش

کیشمعرفی هتل ها

هتل ستاره کیش 2 ستاره

ارزش خواندن دارد...
شهر زیرزمینی کاریز کیش